wtorek, 29 marca 2011

Wiosenne porządki....

W ramach właśnie tych wiosennych porządków odnowiłam starą, wyszperaną kiedyć na starociach półkę.


...pobielanie to ostatnio moje hobby...


...więc wzięłam się do pracy...


...i półka gotowa, ma już swoje miejsce...


...a nowy świecznik zagościł na stole...


...kurka już ma swoje miejsce i wygrzewa się w porannym słonku...


...aniołek też leniuchuje...


...a koronki w starym słoju czekają na lepsze czasy / czyli na moje chęci i pomysły/ bo ja też leniuchuję...


Miłego tygodnia!

9 komentarzy:

  1. Półeczka doprawdy śliczna, podobnie jak cała aranżacja:) Błogiego leniuchowania życzę, byle nie długo, bo chcemy podziwiać kolejne cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie - tak sielsko i anielsko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. póleczka piękna..ta biel stworzona dla Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach piekna polka:) chyba musze zaczac szperac w staorciach;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczniusio u Ciebie Basiu..swiatecznie, slonecznie..Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo widzę Basiu że też się zaraziłaś bieleniem:)))))śliczniutko u Ciebie:)))))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za komentarze,
    bozenas-od dawna już pobielam, jakis chyba wirus.
    Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  8. Slodziuchna poleczka. Uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Półeczka śliczniusia;-)
    A te białe klimaty zachwycające.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń