niedziela, 20 marca 2011

Zima odchodzi...

Zima odchodzi, na razie ta kalendarzowa, bo u mnie za oknami śnieg...




...kasetka na biżuterię odnowiona i pobielowa / to tak na koniec zimy /...


...a na powitanie wiosny trochę słodkości...

Kruche babeczki z bitą śmietaną i z owocami.
Ubić śmietanę 30% z 1 łyżeczką cukru pudru.
Nałożyć do babeczek i udekorować owocami, pełna dowolność w wyboże owoców /u mnie kiwi, dżem śliwkowy i odrobina kakao/.


...i druga wersja - pomarańcz z rodzynkami...



...pyszna kawa - zapraszam...


...witaj wiosno...



"Wiosna jest rozpuszczaniem zimy".
                           Ludwik Jerzy Kern

9 komentarzy:

  1. sliczna kasetka, ach jak ja lubie takie slodkosci.
    Niestety i u mnie jeszcze mrozno, ale do prawdziwej wiosny i tak blizej niz dalej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm.. aż mi się zachciało czegoś słodkiego ..;)

    Zapraszam do mojego bloga :
    www.Claa-udia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doczekamy się prawdziwej wiosny, Kalausia-idę pozwiedzać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi narobiłaś apetytu tymi babeczkami. Uwielbiam słodycze.A zimie już dziękujemy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawę biorę bez pytania, uwielbiam:) U mnie już po śniegu tylko wspomnienie, na szczęście :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, a u mnie dla odmiany już śniegu prawie nie widać, w tej chwili ,godz.7.00 a juz słonce pieknie świeci ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo trochę późno wpadam:))może została jeszcze jakaś babeczka:)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas śnieg to już wspomnienie. Kasetka super. Łagodnie przechodzisz do następnej pory roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawa wyglada przepysznie a slodkosci...przemilcze miod w buzi...

    OdpowiedzUsuń