wtorek, 1 marca 2011

Nastrojowo...

Dni coraz dłuższe, wieczory coraz krótsze i oto mamy MARZEC!!!
Jeszcze troszkę i WIOSNA!!!


Długo oczekiwana przez wszystkich, bo przecież jesteśmy już znudzone zimą a ona nie daje za wygraną i choć nie ma śniegu to mrozi nadal.Dni mamy słoneczne ale nadal zimne więc ja grzecznie czekam, ubieram się stosownie do pogody i jakoś udaje mi się "omijać" grypsko a jeszcze dość długie wieczory lubię spędzać przy świecach.




Dużo słonecznych dni Wam życzę!


Róża to moja faworytka.


Domowe SPA.



Choć jestem wielką fanką bieli to też lubię żółty, bo jakoś tak robi mi się "cieplej"... 


POZDRAWIAM!

9 komentarzy:

  1. oj jak romantycznie ..ja kwiaty kocham..a róże..to są na pierwszym miejscu..juz zaczęłam je szuszyć, bo szkoda mi ich wyrzucać..Pozdrawiam..u mnie cały dzień też piękne słonce..

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja czekam tej wiosny! jak pięknie u Ciebie-jak zawsze klimatycznie i nastrojowo. uwielbiam do Ciebie zaglądać;)

    dużo słońca i uśmiechu życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Mona-jak nie kochać kwiatów a szczególnie róży
    Panna Malwinna-dziekuję, zaglądaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu ale piękne zrobiłaś fotki z różą- nastrojowe, romantyczne, gustowne. Ja też na wiosnę czekam, teraz łamie mnie w kościach...........ale nie dam się:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rowniez czekam na wiosne.. mimo ze za oknem slonko, to nadal jest zimno.Basienko, tak cieplutko i przytulnie u Ciebie... a z tym dodatkiem zoltym, wiosennie sie zrobilo... Piekne roze, moje ulubione !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aliszda-nie daj się, bo przecież trzeba już niebawem witać wiosnę ukochaną
    Barbara-u mnie też, słonecznie i zimno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu:))))pięknie u Ciebie:))))))))))))chyba wpadnę do tego domowego spa:)))baaaardzo by mi się przydało:)))))))))))))a róże ,piękne:)))))))moje ulubione:)))co prawda wolę róż i czerwień,ale te żółte też są cuuudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadnij Bożenko, pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Dziękuję za odwiedziny i oto jestem z rewizytą. Pędzę poczytać wstecz a zapowiada się bardzo interesująco. Róże to również moje ulubione kwiaty.

    OdpowiedzUsuń