sobota, 29 stycznia 2011

Zima w górach i....wyróżnienie...

Piękna zima w górach...


Korbielów...



Wisła....




Zakopane....





Dostałam wyróżnienie od Majowejbabci. Halinko bardzo dziękuję.
Mam wyróżnić 10 blogów, podlinkować i powiadomić właścicielki blogów.
Decyzja jest trudna bo wszystkie jesteście wspaniałe i Wasze blogi też. Dobrze, że różnorodne i każdy inny. Są blogi kulinarne, bo świetnie gotujecie, blogi na których tworzycie piękne rzeczy do domu i piekną biżuterię. Pokazujecie inny świet, piękne wnętrza ze "świata marzeń"....i za to WAM dziękuję!
Wyróżnijcie 10 swoich ulubionych blogów, podlinkujcie i powiadomcie ich właścicielki. Napiszcie również od kogo dostałyście to wyróżnienie.


Wyróżniam:
M jak marzenie-Mona
Miejsce na ziemi Billisimy
Z potrzeby wnętrza
Filozofia smaku
tu mieszka milośc)..bozenaskowo
nocna zmiana dekoracji
over-the-rainbow-fellixa
Book Me a Cookie-kuchareczka
place to coll Home-Barbara
moje małe robótki-Anka

...niestety ale nie umię podlinkować, coś mi nie wychodzi...

12 komentarzy:

  1. Zdjęcia super, u mnie też zima na całego .Dziękuję za wyróżnienie.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakopane... nigdy tam nie bylam, kiedys koniecznie musze sie wybrac... pieknie jest!

    Basienko, bardzo Ci dziekuje za wyroznienie... jestem zaskoczona i jest mi niezmiernie milo :)

    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróznienie...:) Piękna wycieczka..zima tez jest piekna tylko ,zeby tego słonca było wiecej..

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziekuje Basiu za wyróżnienie:):)ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, ja tez bardzo ci dziękuję - to ogromnie miłe! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia. Zachwycam się tą piękną, białą zimą w górach. W mieście ona nie ma takiego uroku. Pozdrawiam sedecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ah basiu zakopne- pirewsze milosci.wspomnienia .milo mi ze tak cieplo piszesz

    OdpowiedzUsuń
  8. Anka-ja lubię zimę w górach
    Barbara-często bywam i kocham Zakopane
    Mona-dzisiaj u mnie jest słonko ale jest go zdecydowanie za mało tej zimy
    Bellisia-należy Ci się za cudne aniołki a ja je kocham
    Kuchareczka-za Twoje smakowite ciasteczka
    lo-ja też nie lubie zimy w mieście, dziękuję Ci za odwiedzinki u mnie, pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu:)bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie:)Jest mi niezmiernie miło ,że komuś podoba się mój blog i to co tworzę:)
    Góry-mam je na wyciągnięcie dłoni,a wczoraj i dziś jest tak cudna pogoda,szczyty pięknie ośnieżone,bajka:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uśmiecham się do takich widoków, bo mam je za oknem, ale są piękne i nigdy mi się nie nudzą:)
    Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, ja również bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie :)
    Gdzieś chyba wspominałam, że nie znoszę zimy.
    To nie do końca tak jest, bo faktycznie zima w mieście jest koszmarna.
    Natomiast w górach to zupełnie inna bajka.
    Góry, to właściwe miejsce dla zimy :)
    Swego czasu co roku jeździłam zimą na narty i z wielkim sentymentem wspominam te chwile.Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócę w góry zimą.
    I latem też , bo jestem bardzo związana z górami, chociaż od urodzenia mieszkam w Warszawie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja się pytam gdzie jest mój kochany Ustroń? ;)hihi
    śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń