sobota, 22 stycznia 2011

Urok białej porcelany...

Ostatnio jestem zauroczona białą porcelaną.


....biały serwis obiadowy nie jest już kompletny/ Lubiana-fabryka produkująca porcelanę od 1969r. ale mniej znana, małe talerzyki - Bausher Germany, do kawy-Karolina /......


....sosierka Karolina...
....ma różne przeznaczenie w zależności od pomysłu właścicielki czyli mnie...





...waza też Karolinka, jest u mnie odkąd pamiętam...



....do kawy z Karoliny....


...druga sosierka nie ma firmy, filiżanka-Kronester Bavaria czyli trochę zbieraniny...





...wszystkim babciom z okacji Ich Święta....
Pozdrawiam i miłego weekendu życzę.

10 komentarzy:

  1. piękna porcelana, taka delikatna i świeża. pomysł z sosjerką niebanalny ;)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Biala porcelana jak dla mnie jest najcudowniejsza.Basiu pod moim zdjeciem avatarkiem jest napis wyswietl moj pelny profil,kliknij na niego i tam otworza Ci sie nazwy blogow-nowy nazywa sie...DODATKI NA BLOGA:)i wejdziesz do niego:)i tam juz sa anioleczki do wklejenia,kolezanka mi je tak zrobila,że jak na nie sie kliknie to wchodzi sie na tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała porcelana jest piękna i ponadczasowa.
    Jak zobaczyłam Twoją wazę to mi się przypomniało, ze też mam wazę po babci. Po bokach ma lwie głowy i jest chyba niemiecka. Nie wiem, czy to porcelana, czy fajans, bo aż tak dobrze się na tym nie znam. Bardzo ją lubię i używam jej jako osłonki na doniczkę dla skrzydłokwiata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyka zawsze jest na miejscu.a białe tak jak napisała poprzedniczka jest ponadczasowe i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna! Tez mam slabosc do porcelanowej bieli.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Porcelana jest piekna, ale ja wole ta nowsza wersje,bo moge ja wepchac do zmywarki. Podziwiam te twoje cacka i to w zupelnosci mi wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  7. basienko dziekuje za zyczenia.zachorowalam na biala porcelanowa waze

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarze...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna i ponadczasowa:)))u mnie też gości biała porcelana,a każde kolorowe danie na niej wygląda nieziemsko:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bozenas-na białej kolorowe danie wygląda naj...

    OdpowiedzUsuń