środa, 7 listopada 2012

Jesienny balkon i jesień w kolorach tęczy...

Jesienny balkon...


Jest dużo zieleni, trochę niebieskiego, brąz kasztanów, srebrzysty starzec, bakopa i wrzosy....  


Za oknami coraz smutniej, pospadały liście. 


Jak jesień to i dynia na balkonie...  


...i w domu...


Kawa i ciacho na poprawę humoru, na rodzinne imprezy, bo listopad to u mnie  imprezy urodzinowe.  


Moja jesień jest kolorowa.
Jest w niej również miejsce na fiolet.
Zielona herbata w Kubku Mamy na długie, chłodne jesienne wieczory.
To już koniec zabawy fotograficznej - Jesień w kolorach tęczy. 


Pozdrawiam jesiennie w kolorze fioletowym.  

35 komentarzy:

  1. Nostalgicznie i smakowicie;-)
    Piękne są Twoje jesienne klimaty.
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, pieknie na balkonie jak i na zewnatrz! Bardzo podobaja mi sie te patyczkowe (lub wiklinowe) plotki. Wlasnie szukam czegos takiego do osloniecia wejscia dla kota na moim balkonie i nie moge znalesc...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płotek wiklinowy, kupiłam w kwiaciarni, myślę, że znajdziesz coś podobnego...

      Usuń
  3. Tak pięknie jak jest u Ciebie,to jeszcze nie widziałam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, że Ci się podoba, takie drobne przyjemności sobie robię....

      Usuń
  4. Twój balkon bardzo podoba mi się, a dynie są śliczne, u mnie takich nie ma bo wszystkie znalazły się u mamy;) jakoś nie lubię u siebie dekoracji jesiennych wolę od razu przejść do świątecznych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesieni nie lubię ale dekoracje tak, też czekam już na te świąteczne...

      Usuń
  5. Uwielbiam tiramisu. Serek czeka w lodówce jutro dokupię kapciuszki ( czytaj biszkopty) i też będę miała. Kubeczek super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiramisu to ulubiony deser mojej córki a kubek ma wartość sentymentalną - dostałam na Dzień Mamy....

      Usuń
  6. Twój balkon jest piękny o każdej porze roku:)))w domu też jesień piękna:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny balkon, jak zwykle! Sliczny wrzos :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię wrzosy, kojarzą mi się z jesienią i zawsze u mnie są, fajnie, że wyłączyłaś weryfikację obrazkową, mogę teraz zostawiać u Ciebie komentarze...pozdrawiam...

      Usuń
  8. Ale wspaniale ustrojony balkon. Piękny dom w jesiennym klimacie, a ciasto spowodowało burczenie w brzuchu.
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie na Twoim balkonie, stworzyłaś sobie mały ogródeczek!!!

    Zapraszam do siebie i do udziału w moim Candy!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu, Twój balkon jest niezmiennie piękny!!! Też lubię deserki na poprawę humoru, a Twoje tiramisu wygląda bardzo apetycznie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziekuje za mily komentarz!

    Wlasnie dopiero niedawno zdalam sobie sprawe, ze na blogu byla weryfikacja obrazkowa :-( Przepraszam! Udalo mi sie ja wylaczyc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo się cieszę, że jest już wyłączona, teraz mogę Cię odwiedzać...

      Usuń
  12. Dopiero dzis udalo mi sie znalezc chwilke na komentarze.Basiu..Twoj balkon wciaz odkrywam na nowo i wciaz mi sie podoba..tak ladnie i jesiennie tam masz .za kawusie dziekuje a ciacho naturalnie dla Pana Fotografa zostawiam no bo ja musze....ach ..szkoda slow..wiesz co mam na mysli.Pozdrawiam Was milo i zycze udanego weekendu.)

    OdpowiedzUsuń
  13. I znow pięknie wyczarowałas jesienne kompozycje :) ,a Twoje desery zawsze wyglądają pysznie. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i są pyszne ale muszę się oszczędzać bo kg przybywa, Ha!Ha!..a co do jesieni, to bardzo kolorowa pora roku, szczególnie ta wczesna jesień bo teraz już robi się szaro i buro...

      Usuń
  14. śliczne kolorki:) balkon piękny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, miło mi, że Ci się podoba...

      Usuń
  15. Wspaniałe , klimatyczne zdjęcia, widać, że stoisz na straży domowego ogniska. :)

    Zapraszam do mnie po odebranie wyróżnienia i wzięcia udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dołączę do zabawy jak tylko czas pozwoli...

      Usuń
  16. piękny balkon i cudowne skarby jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i za te skarby lubię jesień ale to nie moja ulubiona pora roku...

      Usuń
  17. Byłam, poczytałam...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Basiu,
    Twój balkon mnie urzekł. Chciałoby się usiąść z filiżanką kawy wśród tych pięknych wrzosów i zostać tak do wiosny. Gratuluję pomysłowości i wrażliwości.

    OdpowiedzUsuń