niedziela, 26 sierpnia 2012

Sernik na zimno z malinami...


Sezon na maliny trwa więc u mnie sernik na zimno z malinami.


Przepis podpatrzony na blogu Just My Delicious.

- 1 opakowanie biszkoptów okrągłych  ułożyć na dnie formy - moja 25X35

- biszkopty namoczyć bardzo słabo albo skropić np.kawą, żeby nie wypłynęły

- 1 kg serków homogenizowanych zmiksować z wystudzonymi galaretkami cytrynowymi /2 szt/
  galaretki ugotować w/g przepisu

- zmiksowaną masę wylać do formy na ułożone uprzednio biszkopty

- włożyć do lodówki żeby stężała /ok.2 godz/

- ugotować galaretkę malinową w/g przepisu /1 szt/, ostudzić

- wylać na stężałą masę serową

- wstawić do lodówki najlepiej na parę godzin /ja wstawiłam na całą noc/

- udekorować malinami i miętą

Owoce na wierzch mogą być różne w/g uznania.  


Jeśli chcecie dodać na wierzch sernika więcej owoców to trzeba  dać 2 galaretki.
U mnie jest jedna i jak widzicie warstwa jest cienka.


Pyszny sernik do kawy na dzisiejsze niedzielne popołudnie dla mojego łakomczucha.  


Smacznego!

16 komentarzy:

  1. Na pewno pyszny sernik ,takie lubię na zimno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poezja:-)) Uwielbiam serniki wszelkiego rodzaju..

    OdpowiedzUsuń
  3. ...ależ mi narobiłaś smaczka...:)
    Kreślę pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zrobiłam wczoraj sernik z malinami - przepis bardzo podobny do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszny serniczek:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. oj pysznosci pokazujesz, tez robilam taki sernik mieszkajac w Polsce, czasami robiac wersje light z hogurtem zamiast serka. Za kazdym razem smaczny!
    pozdrawiam, milego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale serniczek ....chociaż już póżno i pora spać , to skusiłabym się na kawałeczek. Jeżeli jeszcze coś zostało :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jak bym taki zjadła!! Kocham maliny, a sernik na zimno to jeden z moich ulubionych deserów!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny poranny zestaw. Pychota.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. ale maliny..daj spoko,ale mi zrobiłas ochotę..na ciacho..!! Cudny..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Sernik ani razu nie udał mi się:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez to Twoje kuszenie to ja chyba nigdy nie przestanę jeść słodyczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Basiu..Ty wiesz ze mam schudnac...ale mniamnusie wyglada ten serniczek..jade w sobote na wies i robimy torta ale bez kremow. tylko z bita smietana..kawusia..naturalnie ide sobie zrobic bo mi sie juz jej chce..a dzis kupilam sobie w polskim sklepie krowki, takie mleczne nieciagnace i cos mi sie wydaje ze dzis bedzie przerwa w odchudzaniu...;)Pozdrawiam milo Basiu i ciekawa jestem kto u Ciebie je te ciacha skoro Ty wciaz masz ta sama figure.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sernik prezentuje się smakowicie, ten wpis narobił mi smaku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu śliczne zdjęcia robisz! Zarówno te fotografie jak i przepis mogłyby wzbogacić nie jedno pismo kulinarne. Twój serniczek musi być pyszny. Pewnie kiedyś skorzystam z przepisu. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń