środa, 3 sierpnia 2011

Sierpień w moim domu....

Sierpień - połowa wakacji, nareszcze poprawa pogody, wesoło i radośnie.
U mnie w domu od samego rana....



...świeci słońce... 


Lubię zbierać serwetki... 


...na strychu, na dnie szafy, po mamie , po babci...




1. To pierwsza ciekawostka o mnie / zbieram ale nie robię /
2. Nigdy nie paliłam papierosów
3. Nie lubię piwa
4. Nie lubię remontów bo jestem niecierpliwa i jeszcze się nie zacznie a już bym chciała, żeby się skończył
5. Nie lubię prasować
6. Za to lubię sprzątać i prać 
7. Lubię malować głównie na biało / z pomocą męża

 
 Za wyróżnienie dziękuję amaggie z "Coś mi w duszy gra".

Do wyróżnienia są nominowane:
 Alicja
 Anka
 Ameli
 Czarownica
 Mona
 Jola
Majowababcia
Radziejowe zacisze
Panna Malwinna
Basia
Krysia M
Evulsianka
B.
Zula
Bożenka
Sentimental living
Gabraj

Wybór trudny, właściwie nominowane powinny być wszystkie blogi,  które obserwuję, jesteście wszystkie wspaniałe.
Próbowałam podlinkować ale nie wszędzie mi się udało więc nie gniewajcie się ale nie mam czasu poprawiać. Buziaki!
Z ostatniej chwili - udało się podlinkować! 



Zasady pewnie już znacie ale przypominam:
-trzeba podziękować i wkleić link darczyńcy
-skopiować i wkleić logo na swoim blogu
-napisać 7 ciekawostek o sobie
-nominować 16 ciekawych blogów / bez osoby, która Cię nominowała /
-powiadomić o nominacji 

Pozdrawiam i miłego tygodnia Wam życzę!

P.S.Zapomniałam o kawie dla Alicji i dla wszystkich miłośniczek tego napoju....



20 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie!Podoba mi się bardzo ten zbiór serwetek!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje serdecznie za wyroznienie!
    Sciskam serdecznie i cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za to wyróżnienie, jest mi bardzo, bardzo miło:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo , bardzo milo dziekuje za wyroznienie , Basiu.Naturalnie dziekuje za pyszna kawke, ta wlasnie z bita smietana i z dwoma kostkami cukru..smakuje wybornie:Serwetki babcine to takze moje klimaty.Pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. b asienko bardzo dziekuje za wyroznienie. swoja droga to zadroszcze ci tych serwetek.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, bardzo dziękuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło przeczytać, że ktoś jest radosny i zadowolony :) Ja, niestety, jestem w podłym nastroju: odwiozłam dzisiaj mojego D. do szpitala i okazało się, że spędzi w nim od 2 do 3 miesięcy (operaja - rehabilitacja - druga operacja - i znów rehabilitacja). Niezła perspektywa, co?

    OdpowiedzUsuń
  8. amaggie-takie życie, czasami i problemy ale trzeba je pokonać, nie dać się...wiele siły Ci życzę i będzie dobrze....musi być....i pozdrowienia dla Twojego D. ...buziaki Ci posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Buziaki wysyłam i dużo usmiechu..a serwetki tez kocham :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje za wyroznienie :) mam nadzieje ze nie obrazisz sie jesli dodam Ciebie do postu ktory jest juz z wyroznieniem?
    Uwielbiam szydelkowane serwety i namietnie podkradam je mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baaardzo dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wyróżnienie. Piękne klimaty pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie:)))Nie wiem czym sobie na nie zasłużyłam:))Jestem skromną dziewczyną i wyróżnienia mnie peszą,a jeszcze jak mam zdradzać sekrety o sobie to-masakra:)))Mimo wszystko -dziękuję:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu kochana bardzo Ci dziękuję!jak miło dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z remontami mam dokładnie tak samo, a już nic mnie tak nie denerwuje jak cały ten rozgardiasz :/ ale prasowanie bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje pieknie za wyroznienie, buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) I za pyszną kawusię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Basieńko, bardzo dziękuje za wyróżnienie, to dla mnie bardzo cenne i mile. Przepraszam , że nie będę kontynuować zabawy, ale po pierwsze mam problem jeszcze z wklejaniem linków, a po drugie piszę komentarze na Waszych blogach będąc jedną nogą w samochodzie. Szykuję się do wyjazdu na dalekie wakacje. Z tymi serwetkami to masz tak jak ja. Dzięki za pyszną kawę poranną i deserek Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Basienko, bardzo Ci dziekuje za wyroznienie... jest mi milo :) Pozdrowka przesylam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Pozdrawiam. krysia_m.

    OdpowiedzUsuń