piątek, 19 sierpnia 2011

Powroty i wyjazdy...

Miałam bardzo pracowity tydzień ale na szczęście już weekend a po weekendzie parę dni urlopu. 
Są więc powroty, bo dzieci wróciły z wojaży i będą wyjazdy. Już nie mogę się doczekać. 
Dzisiaj jednak jeszcze dzień z szarą rzeczywistością choć dość urozmaicony.
Całusy od chłopaków i prezenty / kto nie lubi ich dostawać/.


...dla męża...


 ...i dla mnie...


...pogoda zmienna i burzowa, był taki moment, że niebo pociemniało, jednak obyło się bez nawałnicy / choć w wielu miejscach dała się we znaki /....
 ...to widok z okna...


 ...i znów mogłam cieszyć się pięknym latem i jego darami / dzika róża /...


 ...kupiłam kurki i nie miałam pomysłu na obiad jednak zainspirowała mnie  Mona i obiad gotowy...


 ...pyszne placki z kurkami...

- 1kg ziemniaków
-1 jajko
- ok.2 łyżek mąki
-2 łyżki gęstej śmietany
-sól, pieprz, majeranek do smaku
Starte ziemniaki połączyć z pozostałymi składnikami, wymieszać i piec na oleju placki na złoty kolor.

Kurki smażyć na oleju z pokrojoną cebulą i łyżką masła.
Na koniec dodać śmietany /2 łyżki/, sos sojowy i posiekaną pietruszkę.
Teraz usmażone kurki na placki i gotowe.


 ...i męska wersja z mięsem / żeby mąż nie marudził placki udekorowałam smażonym filetem z kurczaka/...


Miłego i słonecznego weekendu Wam życzę!
POZDRAWIAM!

9 komentarzy:

  1. Piękne prezenty,obiad mniam,mniam.Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I aż się uśmiechnęłam..:))prezenty piękne..i placuszki :) Zyczę Ci pięknego konca lata :)) !

    OdpowiedzUsuń
  3. No Basiu..jadzonko udalo Ci sie , mysle ze bylo smaczne..szkoda ze nie mam tu polskich ziemniaczkow bo tez bym sobie takie placuszki usmazyla..z tych ziemniakow jakie u nas sprzedaja placki sa ochydne.Zoladkowa gorzka...co za gust i smak,..ponoc to dobra wodka..Basiu..pij na zdrowie. czego Ci bardzo zycze - milego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda smacznie, na pewno tez jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurcze:)po obiedzie jestem a zrobiłam się głodna na widok placków:)jak ja ich dawno nie jadłam:))wszyscy na diecie:)))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, placki z kurkami, musiały być przepyszne. Prezent zwłaszcza ten dla Ciebie oryginalny. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Placki wyglądaj przepysznie a prezenty super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko tu jest u ciebie ładne - przyprawnik, prezenty, placki z kurkami. Bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. to musi byc przepyszne:):):) uwielbiam kurki;) jak i placki:)

    OdpowiedzUsuń