sobota, 30 lipca 2011

Letnia przeplatanka....

Tegoroczne lato to niezła przeplatanka, wszystko w deszczu skąpane, za chwilę słońce, taki letni misz-masz.
U mnie sezon ogórkowy, mało się dzieje, po prostu - mam wakacje.

 Balkon w deszczu, choć straty małe, bo większość kwiatków na parapecie a tam deszcz już nie dociera / na szczęście /. 





 ...a w słońcu wszystko wygląda inaczej / ładniej i weselej /...


...promyki słonka czynią cuda...



 ...można napić się kawy mrożonej z lodami...


..więc lato - wróć do nas...

Dostałam wyróżnienie od amaggie z Coś mi w duszy gra.
Bardzo Ci dziękuję, w następnym poście będą nominacje, a teraz życzę Wam wspaniałego weekendu!

17 komentarzy:

  1. O jak pięknie, śnieżnobiało;) Niestety pogoda nas nie rozpieszcza, liczę że sierpień będzie piękny i pogodny;)

    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :) I kawka pycha, mniam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie masz na balkonie, podziwiam za konsekwencje w doborze koloru kwiatow.
    Sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie zawsze pięknie nawet bez słońca!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie mam mala przerwe w pracy wiec dziekuje za kawusie..gratuluje wyroznienia, wciaz podziwiam Twoj bialutki balkonik i milego weekendu Ci zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj i ja mam taką cudnę nagrodę ..:)to takie słoneczko na pochmurne dni :))Mamy nadzieję,ze te prawdziwe słonce jeszcze do nas przyjdzie..Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kawki z przyjemnoscia napilabym sie, moze wymrozilby mi zeba madrosci aby juz dalej nie rosl :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawa mrożona, uwielbiam! Przepięknie masz ukwiecony balkon i niby nieduży, a tyle ładnych rzeczy się tam mieści :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc Basiu, patrząc na Twoje kwiaty, poczułam ukłucie zazdrości! Mimo tej niesprzyjającej, iście jesiennej, aury - u Ciebie na balkonie lato w pełnej krasie... Moje kwiatki niestety są w stanie agonalnym - mój balkon (choć na II piętrze) jest ostatni i niczym od góry nie osłonięty, więc wyobrażasz sobie te hektolitry wody, które przetoczyły się przez skrzynki i doniczki... Przykrość sprawia mi każde wyjście na balkon, każdy zgniły listek, każdy opadnięty płatek. Choć robię, co mogę - już na niewiele się to zda... TRAGEDIA

    OdpowiedzUsuń
  10. Od poniedziałku wróci słonko...mam nadzieję :) ale twój balkon śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie na twoim balkonie mimo pogody w kratkę.Zachwyca mnie twoje wyczucie kolorów i twój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie na tym Twoim balkonie:)))pozdrowienia wakacyjne przesyłam:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny masz balkonik! Pozdrawim serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten Twój balkon! Kwiaty do pozazdroszczenia. Kawa wygląda smakowicie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za komentarze, dzisiejsza niedziela wstrętna, deszczowa i zimna ale jest nadzieja....a wiec czekamy...

    OdpowiedzUsuń
  16. amaggie-szkoda Twoich kwiatów, ja mam w tym roku wszystko na parapecie i w takich miejscach gdzie deszcze im nie straszny....

    OdpowiedzUsuń