piątek, 1 czerwca 2012

Dzień Dziecka...

To jeden z tych najkpiękniejszych dni w roku.
To dzień, w którym możemy sprawić naszym pociechom wiele radości.
Festyny i inne imprezy to frajda dla obu stron /dla dzieci i nas dorosłych/.
Radość, śmiech i ten niesamowity błysk w oczach naszych dzieci  gdy dostają kolejny prezent.
 Magiczne słowa "dziękuję" i "kocham Cię". 
To okazja aby wspólnie  mile spędzić czas.

...a więc wszystkim dzieciakom tym małym i tym dużym....  
Wszystkiego Naj!
...a u mnie trochę zabawy fotoshopem...
Pozdrawiam i miłej niedzieli Wam życzę!  

7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Miłej soboty i jeszcze milszej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa,zdjęcia świetne!Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, Twój balkon, te ozdoby i ta śliczna lala cieszą moje oczy jak zawsze. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa, masz rację nie ma nic piękniejszego jak szczęśliwe dzieci. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta Twoja biel zawsze mnie zachwyca..dobrze ,ze mozemy swoje cuda archiwizowac na blogach..Pozdrawiam ciepło .Juz czerwiec:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się dzień dziecka to super dzień i dla małych i dla dużych :) piękne zdjęcia :):):) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie, ale ja nie umie się bawić fotoshopem, no nie mam go nawet. Ale bardzo podobają mi się takie zdjecia.

    OdpowiedzUsuń