czwartek, 7 czerwca 2012

Truskawki....

Cudowne, smaczne i zdrowe.
Pod każdą postacią.
Surowe w całości, zmiksowane, z lodami czy bitą śmietaną.
Ciasta, ciasteczka jednym słowem truskawkowe szaleństwo.



Dzisiejszy deser z konieczności bo mój M. kupił takie, że tylko nadawały się do zmiksowania.
Bardzo drobne ale za to słodkie.

Deser- zmiksowane truskawki z cukrem i na wierzchu bita śmietana.
Kolory w sam raz na rozpoczęcie Euro 2012.
Polska-biało-czerwoni....
  

Pozdrawiam i miłego weekendu Wam życzę!

21 komentarzy:

  1. Ech , Basiu,,,narobilas mi smaka na truskawki a u mnie dzis dokladnie wszystko zamkniete i bede musiala z moim lakomstwem do jutra poczekac...ko .ko,ko, spoko...apetycznie Twoj deser wyglada,)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też dzisiaj święto ale jutro pędze na Targ bo mam wolne i trochę pobuszuje a i truskaweczki zakupie to mosze coś wymodzę...

      Usuń
  2. Pyszności przygotowałaś i w dodatku w takich barwach:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie!Też lubię ,chyba jak wszyscy truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  4. o mniam :) pycha, zrobię tak jutro :):):) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam truskawki. :) Niech żyje Euro! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodka fota :-) Nie jadłam w tym roku truskawek, nawet o nich zapomniałam, ale pewnie jeszcze są. Twoje wyglądaja przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są i mam nadzieję, że jeszcze trochę się nimi nasiesze....

      Usuń
  7. Oj kusisz kusisz:))ja swojemu zrobiłam "strefę kibica":)))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. moje ulubione owoce... mmmm pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ależ pychotka... aż ślinka leci. Kocham truskawy w każdej postaci. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzisiaj takie wcinałam, no tak pięknie nie zrobiłam i nie ze śmietaną tylko jogurtem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm truskawki! Pycha! Uwielbiam pod kazda postacią!

    Serdecznie zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak większość kocham truskawki pod każdą postacią.

    OdpowiedzUsuń
  13. truskawki są pyszne pod każdą postacią ,szkoda ,ze zaraz ich nie będzie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Delicious, ahhhhhhhhhhhhhhhh
    XXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń