sobota, 26 maja 2012

Koniec maja na balkonie i małe zmiany...

Koniec maja to  piękna i słoneczna pogoda.
Zieleń przybrała cudowny, intensywny kolor.
Upałów nie ma, temperatura prawie idealna /jak dla mnie bo upałów zbytnich nie znoszę/. 
Kwiatki rosną, do bieli dołączył kolor niebieski i fioletowy.
Bratki przekwitły /została jedna skrzynka/ zastąpiła je petunia, starzec, bakopa i lobelia.


Surfinie coraz ładniejsze /to zasługa słoneczka i odżywki/.  


Gazania jak co roku w swoim koszyczku /teraz w kolorze blado-żółtym, w zeszłym roku była pomarańczowo-czerwona/.


Druga strona balkonu /trudna do pokazania na zdjęciach/.   


Trzy mała skrzynki z petunią i lobelią wiszą na zewnątrz balkonu. W zeszłym roku zrezygnowałam ze skrzynek na zewnątrz bo deszcze robiły duże spustoszenie, ziemia chlapała na cały balkon a ja myłam i wycierałam aż mi sił brakło.
    Te skrzynki, które teraz powiesiłam są z takimi kwiatkami, że w każdej chwili będzie można je wstawić do środka.

Niebieska lobelia i białe petunie i na odmianę-biała lobelia i fioletowe petunie.


Bakopa wisząca jeszcze marniutka ale mam nadzieję, że to się zmieni /sama wsadzałam i wyszło trochę słabo/.  


W kąciku przy wejściu natomiast coraz ładniej.
I oczywiście kolejny raz obiecuje sobie, że już nic nie zmienię i nie kupię ale na nic moje obietnice.

Mam nadzieje, że Was dzisiaj nie zanudziłam.
Pozdrawiam i słonecznej niedzieli życzę!


Życzenia dla Wszystkim mam!

30 komentarzy:

  1. Nie mam ręki do kwiatków, poza tym często wyjeżdżam, więc by nie wytrzymały,ale u ciebie lubię je podziwiać - Pięknie!!! i jak zwykle smacznego łakocie MNIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, nakarmilas moja dusze i moje cialo..za kawusie dziekuje - ciacha ...pomine. apetycznie wygladaja ale nie..Cos mi sie za duzo tu i owdzie zrobilo.A kwiaty rosna Ci jak szalone..az milo sie patrzy a wogole to nazwy tych kwiatow sa mi jakies obce...a moze juz zapomnialam ,,,Chyba masz nowa firane i nowa latarnie ta duza..w Dniu Mamy duzo serdecznosci zasylam .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, firanka stara, laterenka też jast już jakiś czas, a co do nazwy kwiatów to może takich nie pamiętasz, u mnie na targu są różniste to i zrobiłam misz, masz....a co kg tu i tam, to też mi się nazbierało....pozdrawiam...

      Usuń
  3. ...cudownie, biało - niebiesko, jak w Raju:)
    Miłej niedzieli, odpoczywaj w swoim Edenie!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda nad cudy!!!!!Przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny balkon bardzo lubię lobelię. Miłego świętowania życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty Reniu też świętuj, mam jeszcze lobelie białą...

      Usuń
  6. Ślicznie na Twoim balkonie, wszystko pięknie kwitnie i tak pięknie skomponowane w całość. Cudo
    Pracy na pewno jest sporo, ale efekt czarujący!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie na Twoim balkonie:))siadam,kawę piję,ciastem się częstuję:))bardzo miło:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Bożenko, zawsze jesteś mile widzianym gościem...

      Usuń
  8. Balkon masz naprawde przesliczny:) no i znowu narobilas mi smaka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i częstuj się /dobrze,że wirtualne nie tuczy/...pozdrawiam...

      Usuń
  9. Ma Pani piekny balkon, taki prowansalski styl. Kwiatki takie dopieszczone, wszystko sliczne. Pozytywnie zazdroszcze:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, przepraszam za brak aktywności na twych blogach, ale kurczę mam tak mało czasu ostatnio! Nie pierwszy raz jestem ZACHWYCONA twym balkonem, zazdroszczę, marzę o takim i obiecuję sobie, że kiedyś to marzenie spełnię - bez dwóch zdań! Wyobrażam sobie siebie na takim balkonie z pysznym śniadankiem, w promieniach słońca... Może jeszcze jakaś fajna muzyka do tego, ukochana osoba obok... Żyć nie umierać! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, miło się spędza czas i śniadanko np. w niedzielę z ukochanym...albo wieczorem odetchnąć pełną piersią po całym dniu. Ja mam bardzo dużo zieleni przed oknami i park po drugiej stronie ulicy, i nie chce mi się do niego wychodzić, siadam na balkonie i odpoczywam a co do czasu to chyba wiele z nas ma go mało ale ważne są obowiązki a potem przyjemności czyli blogi....pozdrawiam

      Usuń
  11. Cudownie zaaranżowany balkon. Świetny dobór kolorów i kwiatów.
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, jaki cudny balkon !!!!!!!!!!!!!! Boski!!!!!!!!! Przyznam, że ja przykładam dużo uwagi i pracy mojej działeczce, ale balkon traktuję po macoszemu :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz cudnie skomponowany balkon. Kocham lobelię, Ty widzę też i petunie za ich zapach. Też obiecuję sobie, że już w tym roku nie kupię żadnego kwiatka i kupuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy ten Twój balkon jest większy od typowego blokowego balkonu? I czemu w Twoich komentarzach nie wyświetlają się fotki bloggerek? Czy to tylko w mojej komórce tak widać?

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma fotek bo mam tak ustawione a balkon jest chyba typowy a może trochę mniejszy bo wprawdzie długi na 4,5 m ale szerokośc jest powalająca, całe 82 cm ale jakoś daje radę i zmieściłam mały stolik i stołki....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmeniaj! Zastąp plastiki [fotele, doniczki wiszące] czymś naturalnym, a zobaczysz, jak się zmieni z dobrego, na lepsze. Ukwiecone cudnie, gratuluję, masz ogród na balkonie!
    Przepraszam za uwagę, ale to z życzliwości.

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam, pyszności, a balkon śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Balkon masz piękny. Malutki, ale uroczy. I ta biel to świetny wybór przy takim rozmiarze - optycznie powiększa - ja bym nie zmieniała. I kochamy te same kwiaty - lobelię, surfinię, starca, bakopę, bratki... Cudnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    P.S.
    Dzięki za komentarz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń