sobota, 22 października 2011

Słoneczny październik...

Pogoda zrobiła się wyjątkowo ładna, słonecznie i wesoło.
Bardzo lubię taki październik.
Słońce na balkonie, słońce w domu....



Mam swój kawałek jesieni.


Za oknami jeszcze dużo zieleni, choć wiele liści już opadło to jednak jeszcze więcej pozostało.


A tak jest po drugiej stronie okna.


Leżę na kanapce / złapałam infekcje  / i sam widok pomaga mi to przetrwać.


 Kwiatek przywędrował już do domu bo boję się, że może go przymrozić.


Ponieważ zbliża się listopad to i chryzantema się pojawiła.
Biała, w moim ulubionym kolorze.


Na oknie w sypialni też od rana słońce.


Miłego i słonecznego weekendu!
Ja kuruje się dalej!


28 komentarzy:

  1. Piękna jesień.Szybkiego powrotu do zdrowia życzę!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie u Ciebie. Śliczne dekoracje. :) Tak można nawet miło przetrwać chorobę, byle nie za długo! Zdrówka Ci życzę z całego serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne zdjecia z wielka ochota je sie oglada, a wlasnie takie slonko i u mnie dzis swieci:)
    Urocze bibeloty na sypielniamym parapecie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkiego powrotu do zdrowia! Balkon przepiekny, prawdziwa jesien zagoscila u Ciebie:) i ta biel...mmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Przewinelam kilka razy w doli w gore Twoje jesienne zdjecia , Basiu , i musze Ci przyznac , ze jesien w Twoim wydaniu jest piekna..masz mnostwo sloneczka,slicznie ubrany balkon, ta dbalosc o detale..w kazdym calu widac reke dbajacej o nie kobiety .Powalajaca biel-swieza.W takim klimacie mozne nawet troszke pochorowac-ja naturalnie zycze Ci zdrowka juz od tej chwili..i za kawusie bardzo dziekuje, jak zawsze , smakuje wybornie.Pozdrawiam milo .)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka życzę Basiu, a jesienny słoneczny post bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrówka :)
    prześlicznie jest u ciebie!!!
    mogę tak patrzeć i patrzeć!
    U nas dziś było z kolei wyjątkowo ponuro cały dzień, tak listopadowo, szaro i sennie :( a miało być słońce. ZDRÓWKA raz jeszcze!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. od kiedy kawa to lekarstwo na przeziebienie? He? No chyba, ze rumem...;-)
    Bardzo ladny, jesienny balkon, cudowne kolory..A we Wloszech nie ma jarzebiny!
    Sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie z jednej i drugiej strony, jesień potrafi urzekać. Pozdrawiam i zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj i u mnie taka piękna jesień jeszcze:))Szybkiego powrotu do zdrowia Ci życzę:))Wykuruj się porządnie ,bo ja już drugi raz zaliczam w tym roku infekcję:)))chyba poprzednia była niedoleczona:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bozenas-Bożenko-wiem, że trzeba do końca ale cały czas chodzę i dycham....
    Dziękuje za wszystkie komentarze....

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo zdrówka życzę ! Jesienny balkon przepiękny :-)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Twoje białe dekoracje. Niestety jesieni nie lubię i nic nie jest w stanie mnie do niej przekonać. Ja chcę lata !!!
    Życzę Ci dużo zdrówka i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne krajobrazy u mnie teraz ponuro,szaro.

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój balkon powoduje u mnie ogromną zazdrość i zachwyt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę slonecznej pogody! Piękny balkon:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne są te Twoje aranżacje, uwielbiam takie klimaty.
    Mam nadzieję, że ze zdrówkiem lepiej.
    Pozdrawiam srdecznie.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądasz a takiego powrotu do dawnej figury nie życzę nikomu. Cały organizm na tym cierpi. :( Aniołki u Ciebie widziałam, są śliczne, i te dekoracje umilają czas. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dekoracje prześliczne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Widze wrzosy w doniczce :) Bardzo mi sie podobaja i mam zamiar je kupić, tylko niestety nie mam balkonu. Można je trzymać w domu? Zastanawiam sie też czy nie sa trujace dla kotów

    OdpowiedzUsuń
  21. Cat Girl-ja teraz mam wrzosy w domu a czy są szkodliwe dla kotków to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. pogoda u mnie trochę się polepszyła oby było jak najdłużej tak

    OdpowiedzUsuń
  23. ah..rozpiesciło nas te słoneczko..będziemy za takimi dniami tęsknić..slicznie u Ciebie, pozdrawiam w ostatni dzien pazdziernika, jak ten czas leci...:((

    OdpowiedzUsuń
  24. miłego nowego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello, bastamb.

    The excellent and lovely work.

    The season of colored leaves, heartwarming atmosphere

    The prayer for all peace.
    from Japan, ruma ❀

    OdpowiedzUsuń
  26. z przyjemnością pooglądałam te zdjecia.

    OdpowiedzUsuń