sobota, 15 października 2011

Kulinarnie...

Choć blog mój nie jest kulinarny to czasami coś ze smakołyków tu się pojawia.
Na koniec sezonu jabłka zamknięte w słoikach.


Jabłka od przyjaciółki z jej ogrodu / 0% chemii - sama natura /.


Bułeczki z ciasta francuskiego właśnie z tymi jabłuszkami / jeszcze ciepłe /.
Przepis:
1 op. ciasta francuskiego
słoiczek szarlotki własnej roboty
ciasto pokroić na kawałki,
nałożyć szarlotkę,
połączyć dwa boki/jak widać na zdjęciu/
posmarować jajkiem
piec ok.20 min /180-200 st/ 


Pyszne i przy moich łasuchach nie zdążyły nawet wystygnąć.

  
To na deser.
 Kawa na poprawę humoru / dzień dzisiaj chłodny a że weekend to można poleniuchować /.


Danie główne - smaczne pikantne burgery ziemniaczane w/g przepisu Malwinki Filozofia Smaku.


Kwiaty też poprawiają humor i samopoczucie.


Piękny bukiet od córki.


Pozdrawia i miłego weekendu!

21 komentarzy:

  1. Jakie wspaniałości u Ciebie. :) Wspaniale że potrafisz robić tak smaczne i piękne rzeczy. :)Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym przerobieniem koszyczka jest dobry pomysł. :) Mam jeszcze jeden zwykły więc go też przemaluję i obszyję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrawiam cie serdecznie, jabłuszka pachną.. ja tez jutro za jabłuszka sie biorę :). Bukiet piękny. Lubię weekend..

    OdpowiedzUsuń
  4. Wtam:)
    Wiedziałam gdzie zajrzeć:D mnniaammm :D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, też chciałabym tak jabłka zamknąć w słoiki, ale nie miałabym na nie miejsca :( Ciasteczka wyglądają na przepyszne !!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje za kawusie , Basiu i za wspaniale ciasteczka..jutro cos upieke..chyba sernik po wiedensku..a kwiaty to tak na weekend czy moze z jakiej okazji o ktorej nie wiem ?????????A moze Basiu masz urodziny????..podpowiedz, prosze.pozdrawiam milusio:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, jak Tu u Ciebie smakowicie. Wszystko musi być bardzo pyszne jeśli smakuje tak jak wygląda. A wygląda wspaniale. Kawa jak marzenie, już mam wąsy pod nosem. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oh basiu ae bym wciagnea tak sloiczek.miam miam u nas sama chemia i takich frykasow nie ma

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za wszystkie komentarze.
    Alicja-to tak bez okazji, Dzień Edukacji Narodowej i córka ma dużo więc się podzieliła a że zimno się zrobiło to miło coś z kwiatów w domku mieć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam dżemy z jabłek domowej roboty :) a ta kawusia zawsze mnie kusi ze zdjęc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale bym się rzuciła na te pyszności z jabłkami

    OdpowiedzUsuń
  12. No wiesz,takie smakowitości wieczorkiem,aż zrobiłam się głodna:)))Zaintrygowały mnie te burgery:))szkoda że nie dałaś przepisu:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. bozenas-podświetl Bożenko link do Filozofia Smaku i tam jest / 6 postów do tyłu/bo to z przepisu Malwinki...smacznego ...

    OdpowiedzUsuń
  14. też chcę takie jabłka :) mam wiaderko do przerobienia :) a taka kawka to już rozkosz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alez nam tutaj smakolyki zapodajesz!!!I te burgery ziemniaczane jakos mnie tak zaciekawily...

    OdpowiedzUsuń
  16. Też uwielbiam i lawendę i świece o zapachu lawendowym i olejki i aniołki... Mamy podobny gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie często też tak bywa że na to co lubię muszę długo czekać. Ale dobrze wiedzieć że ktoś ma takie marzenia, zawsze to już wiadomo jaki prezent wybrać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak tu pysznie i ładniutko aż wyjść się nie chce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń