piątek, 30 września 2011

Październik tuż tuż....

Początek jesieni jest piękny.
Ciepło jak w lecie i kolorowo. 
Jesień zagościła na dobre. 
Prawdziwa Złota Polska.


W domu zmiany, nowe jesienne dekoracje...




Jak jesień to i wrzosy, dzisiaj kupiłam te białe.


Na balkonie dalsze zmiany.




Bardzo to lubię, takie małe moje przestawiani.
Na koniec widok z mojego balkonu na park.
W ciągu paru dni zmieniła się całkowicie kolorystyka, teraz jest dużo żółci i czerwieni.
 Coraz więcej spadających liści, tylko kasztanów mało.  


Miłego weekendu Wam życzę!

15 komentarzy:

  1. Jak w muzeum,coś pięknego!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też życzę miłego weekendu i udanych spacerów po tym pięknym parku. A dekoracje w domku masz cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne dekoracje. Pogodna jesień rozgościła się na dobre w domu i na balkonie.Przyjemnie popatrzeć.
    Ciepłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, slicznie wyeksponowals wszystko co jesienne, balkon stal sie jesienny , w mieszkaniu zagoscila jesien, park pokazalas jesienny.A ten bialy wrzos jest czyms nowym dla mnie..ale prezentuje sie znakomicie,Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. :)Masz piękne mieszkanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłaś w "10" Basiu - uwielbiam takie "jesienne patery" - to najpiękniesza dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja strasznie nie lubię jesieni. Ja chcę żeby zawsze było lato :)
    Ale widok z balkonu masz piękny. Uwielbiam wszelkie parki i ogrody.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje jesienne przepiekne. Mieszkanie i balkon bardzo mi sie podobaja.

    Serdecznie pozdrawiam
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny widok z balkonu :) Ja mam niestety widok tylko na blok, który stoi naprzeciwko. Jesienne dekoracje bardzo mi sie podobaja, no i te wrzosy :) Zazdroszcze tylu kwiatów, ja mam tylko jednego w domu i wisi pod sufitem, reszte zjadł mój kot

    OdpowiedzUsuń
  10. U ciebie jest tak bajkowo :) aż można polubić jesień ;) ja miałam cudny weekend, wróciłam wczoraj wieczorem z Ustronia, byliśmy w górach,ach jak pięknie!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie to jesien widac na calego. Nie to co u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno tu nie byłam, ostatnio brakuje mi na wszystko czasu, ale mam nadzieję że wszystko wróci do normy. Piękny ten Twój dom i jesienne dekoracje, jak na pewno zauważyłaś kocham takie klimaty, dlatego z przyjemnością tu zaglądam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wystrój jesienny. Oby jak najdłużej słoneczna i złota była.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy podobnie, lubię to samo. Lawendową świecę kupiłam ze względu na zapach. ;) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za wszystkie komentarze, mamy jak dotąd cudną jesień i wszystkie dary jakie ze soba niesie....

    OdpowiedzUsuń