piątek, 23 września 2011

Pierwszy dzień jesieni...

Żegnamy lato, witamy jesień.
A jesień, ta Złota Polska, to najbardziej kolorowa pora roku.
 To piękne i ciepłe kolory, czerwona jarzębina, na chodnikach dywany liści, spadające kasztany, to lasy pełne grzybów. 


...pierwsze oznaki jesieni na moim balkonie to jarzębina, irga, rajskie jabłuszka...







 ...i w domu...


 ...pierwsze kasztany...



W parku jeszcze zielono tylko czerwieni się jarzębina i zaczynają spadać pierwsze kasztany, a więc spróbujmy pokochać jesień!
Jest godzina ósma. Za trzy godziny będzie już jesień . 

POZDRAWIAM JESIENNIE!
Miłego weekendu!

17 komentarzy:

  1. Przepieknie udekorowals balkon i mieszkanko na powitanie jesieni..czerwien jarzebiny jest tak urokliwa ze mozna sie na nia patrzec bez konca..pamietam , jak spadaly pierwsze kasztany i robilismy z nich jako dzieci rozne zabawki i kombinacje z zapalkami..slodkie to byly czasy i beztroskie..zycze Ci Basiu wielu milych wrazen w czasie spacerow po parku...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie i jeszcze raz pieknie!
    pozdrawiam cieplo i wcale nie jesiennie:-)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze U Ciebie,cudnie,pięknie prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale bym sobie posiedziala na twoim balkonie tak w bamboszkach i z robotka w reku .;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham jesien, ze wzgledu na piekne barwy ktore obdarza nas natura, w kazdej porze roku staram się doszukac plusow:)
    Pani balkon jest przecudny, wyglada przepieknie i dodala Pani mnostwo klimatu dodajac te cudowne jesienne zbiory:) Kocham kasztany, zawsze nosze w torebce kilka jesienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. balkon pięknie wystrojony w jesienną sukienkę, naprawdę do twarzy mu w tym jesiennym looku:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby jesien byla ladniejsza od lata;) u Ciebie zagoscila juz chyba na calego;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana zainspirowałs mnie..ja juz o balkonie zapomniałam :)) Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie u ciebie jak zawsze:) my już od 1,5 tygodnia zbieramy kasztany, mamy całe pudło, bo w ogródku mamy kasztan :) a jarzębina już przekwitła, nie ma już u nas czerwonych kuleczek :( Były już w sierpniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię jesieni, ale Twoja dekoracja balkonu jest piękna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię jesień , a Twój balkon jest prześliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój balkon jest przecudny! Zainspirowałaś mnie! Mam pytanie, jaką farbą malujesz wiklinę, klatkę, itp.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne dekoracje jestem naprawdę zachwycona. Wszystko jak zwykle u Ciebie wypieszczone w każdym calu. Cudnie! Gratuluje takiego zmysłu i smaku. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wielkim wrażeniem jak zmieniłaś wystrój wnętrza i balkonu na okoliczność jesieni!

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo widzę że pani jesień u Ciebie zagościła na całego:)))))a u mnie jeszcze piękne lato....no może nie wieczorami ,bo zimno okrutnie,ale przez dzień świeci słonko i jest cudnie:))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka jesien jak mamy teraz za oknem to ja uwielbiam!
    Fajne dekoracje, podobaja mi sie czerwone akcenty.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu Twój blog jeden i drugi jest śliczny. Mimo że mam z oczami problem i wszystko mi się rozpływa wchodze żeby nacieszyć oczy. Podobają mi się białe dodatki i jutro chyba skoczę po wazon. :)

    OdpowiedzUsuń