piątek, 1 lipca 2011

Kawa...

Kawa-jeden z najpopularniejszych napojów, bez których niejedna z nas nie wyobraża sobie normalnego funkcjonowania.


espresso-malutka, bardzo aromatyczna...


 ...czarna z expresu...


...mojego expresu przelewowego...


 ...americcana - z podwójną porcją wrzątku...


 ...ze śmietanką...


 ...posypana kakao...



 ...lub czekoladą...



 ...z lodami...


...cappuccino - ze spienionym mlekiem ...


 ...latte macchiato czyli mleko poplamione kawą  z cynamonem / świetna do śniadania /...


 ...i na koniec kawa mrożona...


Pozdrawiam i życzę smacznego.

21 komentarzy:

  1. Mmmmmmm, idę parzyć kawę,piękne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaz nie pijam na codzien kawy zrobilas mi smaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kawę,a najbardziej mi odpowiadają te ciacha na 4 zdjęciu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. maszyna,ktora pokazujesz,to nie jest ekspres,to perkulejta,maszyna przelewowa, Kawa z ekspresu jest zawsze biala na wierzchu,bo jest przelewana pod cisnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy to z lodami, czy ze śmietanką zawsze smakuje. Podana ze smakiem i dobrym ciachem, jest maleńką chwilą rozkoszy.
    Piękne fotki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym wpadła do Ciebie popróbować tych kawek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wsrod tylu znakomitych kaw znalazla sie i moja,,z duza piana i czekolada .Wyborny temat na ta deszczowa pogode.Basiu, dziekuje no i powiedz mi skad Ty o tej porze roku wzielas liscie klonu i zoledzie..na tym zdjeciu gdzie zaserwowalas to pysze ciacho z galaretka .Pewnie zachomikowalas w ubieglym roku..a to niespodzianka..pozdrawiam milo,;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzy ostatnie to moi zdecydowani faworyci !
    Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alicja-nie zachomikowałam tylko stare zdjęcie / to taka kawka jesienna-ha!ha! /
    Dziękuje odwiedzającym za komentarze....
    ABC-moja faworytka to latee.

    OdpowiedzUsuń
  10. o basiu .kawusia to cos co tgryski lubia najbardziej.oczywiscie do kawudi tylko dietetyczne lody albo moze byc kakao .latte faktycznie najwaspanialsza spienione mleczko .miam mam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech mnie Pani zaprosi na tą kawkę, błagam!;)
    pozdrawiam i podziwniam za pasję i w sposob w jaki Pani ją okazuje!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogą być wszystkie:)))Właśnie siedzę sobie z jedną z nich i oglądam Wasze blogi:)delektuję się nią i nimi:))))))błogi relaks domowy z powodu niepogody:)))(chyba się po cichu cieszę ,że dziś pada)potrzebowałam takiego lenistwa:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pani Gagata-zapraszam
    bozenas-u mnie wczoraj lało cały dzień, dzisaj chłodno ale ładnie, nawet słonko świeciło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, a ja nie lubię kawy:( Wypić wypiję, ale tylko rozpuszczalną z dużą ilością mleka, albo właśnie macchiato. Natomiast mrożona z lodami i śmietaną nawet mi smakuje! Ale żałuję, że nie jestem większą fanką kawy, bo przecież jest to kultowy napój!

    OdpowiedzUsuń
  15. oh, zapachniało..lubie zapach kawy..bardzo lubie kawę na zimno , ale ostatnio przeszłam na kawę zbozową :) ciśnienie ! Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mona-też może wyśnienicie smakować, jak mus to mus....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć Basiu! Cieszę się, że oprócz Deccorii znalazłyśmy sie i tu ;)
    Buziole przesyłam,
    amaggie

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie tu u Ciebie. Pozwolę sobie zaczerpać inspirację. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te kawy wyglądają tak apetycznie, że aż ślinka cieknie! Chyba pójdę sobie zrobić jedną:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. amaggie-witaj na blogu, będę Cię odwiedzać
    Docia-miło mi, że Ci się podoba
    Renia-zrób Reniu, ja jestem chyba od kawy uzależniona, ale jak zdrowie pozwala to czeniu nie!
    Pani Gagata-oczywiście, że zapraszam...

    OdpowiedzUsuń