czwartek, 23 czerwca 2011

Kolorowe lato....

Lato zawitało również do mojego domu, słoneczne, kolorowe....


 ...pełne kwiatów...


 ...róża - moja faworytka...


 ...w różnych kolorach....


 ...najbardziej lubię czerwone...






 ...choć żółte też piękne...


 ...a jak lato to może trochę "szaleństwa"?...


 ...wirtualne lody nie tuczą...


Śmietankowo-bakaliowe lody Algida z bitą śmietaną / śmietana 30% ubita z odrobniną cukru pudru, bo mój mąż lubi słodko /, pokruszone ciasteczka Petit Beurre, pokruszona czekolada i truskawki.

 Aromatyczna, świeżo zmielona kawa z expressu z bitą śmietaną i czekoladą.


MIŁEGO WEEKENDU!

12 komentarzy:

  1. hej ranny ptaszku. ;)ja tez kocham roze a na tle bialego sa cudowne.choc moje ulubione to takie krwistoczerwone. spokoj u ciebie basiu pieknie

    OdpowiedzUsuń
  2. ile pięknych kwiatów u Ciebie;) cudowny nastrój

    pozdrawiam słonecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiuuuuuuuuuuu..jak ja kocham Twoja kawke..mniammmmmmmmmm..lece do pracy bo dla moich pacjentow slowo "swieto" nie istnieje..nie wyrabiam po tym urlopie..sory..ale jak zlapie oddech to Ci wszytko na emeil opisze co sie dzialo i dzieje..a kwiatow widze pieknych nagromadzilas, ladny deco zrobilas..wpadl mi w oko twoj pobielony mlynek do kawy..mam taki sam i tu mnie zainspirowalas..moj jest brozowy ale noebawem tez bedzie bialy..tup tup polecialam do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie słodko pachnąco, mam nadzieję że załapałam się na lody??
    Pozdrawiam i miłego weekendowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny bukiecik na pierwszym zdjęciu. Wirtualne lody może nie tuczą, ale jak Ty mi narobisz smaku na słodkie, to zaraz przetrząsnę wszystkie szafki w domu w poszukiwaniu czegoś słodkiego i chyba niestety kilogramów przybędzie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie u ciebie i ...smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. owszem, mozei nie tucza, ale jaki apetyt pobudzaja!!
    sciskam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. cale szczęście ze nie tuczą! Pięknie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. no nie wiem czy się nie spóźniłam na kawusię i lody:)))w towarzystwie pięknych róż:))))buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. bozenas- nie spóźniłaś się Bożenko, zapraszam....buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  11. aha i kolory tez masz w domu nie tylko biel :))wszystkie kwiaty piękne..to nasze wierne przyjaciółki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń