czwartek, 18 października 2012

Jesień w kolorze niebieskim...

Dalszy ciąg zabawy - Jesień w kolorach tęczy.

Po lecie na balkonie została lobelia właśnie w tym kolorze.
"Zaprzyjaźniła" się z wrzosami.



Moja niebieska jesień w domu to śliczne, delikatne filiżanki, kawa z nich smakuje wyśmienicie. 


Podusia do "przytulania" na długie, jesienne wieczory.


W przyrodzie nie ma wiele niebieskiego, te niebieskie kuleczki pięknie wyglądają z czerwienią.   


Kolory jesieni na tle błękitu nieba.


Pozdrawiam jesiennie w kolorze niebieskim!


19 komentarzy:

  1. Mialo byc niebiesko i jest!
    Odwazny lakier do paznokci, ja jakos nie potrafie sie do nich przekonac, ale u innych mi sie bardzo podoba.
    buziaki!
    milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Basieńko, wpadmnę do Ciebie później bo teraz pędzę do pracy...buziak...

    OdpowiedzUsuń
  3. mimo , iz w przyrodzie jest niewiele niebieskiego, to jednak udalo Ci sie troche wyszperac a reszta to "niebieska Ty".Swietnie..a i podusia spelnila tu swoja role jako niebieska.Mysle ze kawa smakuje niebiansko..milego dzionka Ci zycze .)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakuje świetnie Ala, niebieskiego u mnie nie jest zbyt dużo....

      Usuń
  4. Piękny ten niebieski ,pazurki śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię lobelię, pięknie wygląda na balkonie.
    Niebieski pazurki - SUPER!!!
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno znaleźć jesienią kolor niebieski ale pokazałaś , że jest to możliwe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczna porcelana w kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia:)))Fakt, że trudno z niebieskim, szczególnie przy końcu października, ale jak widać, świetnie sobie poradziłaś, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia:)))szczególnie sweterek i lakier:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. W każdym kolorze Twoja jesień jest piękna i delikatna:)))śliczny kolor sweterka:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Takim lakierem malowałam paznokcie jak byłam nastolatką, czyli daaawno;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. jak pięknie niebiesko u Ciebie, nie wzięłam udziału w tej zabawie, szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień to taka panna , że jej do twarzy z każdym kolorem :)..pięknie,pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też lobelia jeszcze kwitnie, tyle, że biała!
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Wrzosy i lobelia prezentują się fantastycznie - świetna kompozycja. Niebiesko zdobiony serwis bardzo mi się podoba, a u poduszek przeważa walor dekoracyjny. Barwy jesieni w poprzednich postach również urocze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. W mojej szafie nie ma nic niebieskiego... w kosmetykach tez :-(

    OdpowiedzUsuń