sobota, 6 października 2012

Jesień w kolorze żółtym....

Jesień w kolorach tęczy - zabawa fotograficzna.
Po kolorze czerwonym i pomarańczowym przyszedł czas na kolor żółty.


Siłownia...   


...czyli "ruch na świeżym powietrzu".  


W parku jesień w różnych kolorach.
W żółtym również.



Te kwiatki zerwałam dzisiaj. Przypominają lato.



Pyszny "obiadek", same witaminki.
Owoce w melonie
- kiwi
- banan
-sok z cytryny
- melon zielony

Na balkonie coraz więcej jesieni, oprócz kasztanów przybyły dynie i wrzosy.
Serweta to prezent od teściowej, ma chyba z 50 lat. 


Dziś jeszcze u mnie piękny dzień, można było posiedzieć przy książce i kawie, chyba już po raz ostatni.  


Pozdrawiam jesiennie w kolorze żółtym.
Pięknego, słonecznego weekendu Wam życzę! 

34 komentarze:

  1. Za kazdym razem Twoj balkon mnie zachwyca - przesliczny, dopracowany i w dodatku tak przytulny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, chętnie bym coś u Ciebie napisała ale masz włączoną weryfikację obrazkową dla komentarzy i nie mogę dodawać komentarzy...

      Usuń
  2. Serweta, choć jej dobrze nie widać , jest cudna. Uwielbiam takie szydełkowe dzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od pewnego czasu też, zwłaszcza te stare, to na dodatek taka trochę rodzinna pamiątka...

      Usuń
  3. Ależ ta jesień kolorowa;-)
    Piękne odcienie żółci pokazałaś.
    A serweta absolutnie zachwycająca.
    Buziaki i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że w moim parku nie ma takiej siłowni, nie licząc kilku sprzętów na placu zabaw - dla mam;) dzisiejszy dzień jest naprawdę ładny, ja niestety przepracowałam go:( ale kilka chwil przyjemności też było;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna żółta jesień u Ciebie :)))książkę czytałam-świetna:))przeczytałam wszystkie trzy książki w trzy dni:))miałam maraton:))))ale ja tak mam ,albo czytam książkę w dzień,albo wcale:))))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, jak tam czytam dużo wolniej, teraz cz,2, mało czasu i muszę to wszystko jakoś pogodzić a Ciebie to podziwiam, ja jescze musze trochę oszczędzać oczy....

      Usuń
  6. Piękna jesień u Ciebie:))balkon urzeka:))a serweta cudna:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, najlepszy balkon i melon! Ale jesieni to ja nie lubię! Czekam na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam ale jesień jest pięknie kolorowa i ta złota to jeszcze może być, nie ma co, trzeba przeżyć....

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcia. U nas też wczoraj było ślicznie i gorąco, a dziś szaro buro, zimno :(
    Świetna ta siłownia, szkoda,że u mnie takiej nie ma. W Ustroniu, u rodziców jest, ale tylko 2 czy 3 urządzenia, to trochę mało.
    Miłej niedzieli :) ja pod kocyk mykam z ciepłą herbatką i ciastem marchewkowym pachnącym piernikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo, śliczna sobota, wstrętna niedziela, u mnie jest 7 urządzeń, tak, że nawet wystarcza, zazdroszczę ciasta i tego zapachu.....

      Usuń
  9. Wspaniałe jesienne zdjęcia! Nawet siłownia pasuje kolorystycznie do otoczenia :)
    Sałatka owocowa w melonie wygląda bardzo apetycznie :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie serwety potrafiły robić nasze teściowe. Twoja śliczna, ja też mam. Sosny przed balkonem? Marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne jesienne klimaty. Takiej siłowni na świeżym powietrzu można tylko pozazdrościć, a Twój balkon przepiękny aż kusi by tu przysiąść i odpocząć. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, choć od niedzieli już zimno u mnie a z siłowni korzystam...

      Usuń
  12. Piękna kolekcja zdjęć z dodatkiem żłóci , a ta siłownia - super pomysł, zwłaszcza, że na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł super, zobaczymy jak z utrzymaniem, chodzi mi o to czy nie zostanie zniszczona...

      Usuń
  13. jestem wprost zauroczona Twoim balkonem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna zolta jesien, cudna serweta,no i ten balkonik , i ta kawusia..milo sie u Ciebie spedza czas.)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie..tylko tyle mogę napisac..:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jesień w kolorze żółtym.
    Na balkonie aż chciałoby się przebywać i czytać.Ślicznie jest u Ciebie.)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie u Ciebie! Deserek - pycha!
    Ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń