czwartek, 19 lipca 2012

Szarlotka....

Smaczna i łatwa do zrobienia.
Szarlotka na cieście francuskim.


mały słoiczek szarlotki własnej roboty /z moich zimowych zapasów/
2 jabłka
1 op. ciasta francuskiego

Jabłka obrać ze skórki.


Pokroić, posypać cynamonem i cukrem pudrem.
Dodać 2 łyżeczki miodu.
Wymieszać.


Układać - ciasto francuskie, szarlotka ze słoiczka, pokrojone jabłka.
Przykryć następną warstwą ciasta i na wierzch wyłożyć pozostałą część szarlotki ze słoiczka.


Gotowe!
Teraz do rozgrzanego piekarnika /220 stopni/.


Po 20 min.- pyszna na ciepło i na zimno
Można podawać z gałką lodów śmietankowych lub z bitą śmietaną.
Smacznego!


POZDRAWIAM!

Na zimno, na drugi dzień /bo się  trochę zachowało/ jeszcze pyszniejsza.


Pogoda nie zachęca do spacerów więc....


MIŁEGO WEEKENDU!


14 komentarzy:

  1. Basiu, chyba sie skusze bo jablka nie maja duzo kalorii a ja , jak wiesz, musze schudnac natychmiast,przepis latwy, prosty, i na niedziele zrobie sobie Twoja sarlotke,,a dzis zycze Ci udanego weekendu bo ja znow jade na wies,,moj urlop wciaz trwa.Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie też Ala, miłego weekendu, ja też nie mogę schudnąć ale mój taki łakomczuch i robię dla niego a przy okazji podjadam...buziaki...

      Usuń
  2. Bardzo zachęcająca i też się skuszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny przepis..a moze z porzeczkową konfiturę i na to jabłuszka ? Pozdrawiam słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. basiu ale mi smaka narobilas.wyglada cudnie. moze tez zrobie z twojego przepisu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja daje dużo jabłuszek i mało ciasta, i mam nadzieja, że to mmniej tuczące, ha!ha!

      Usuń
  5. Pachnąca cynamonem słodycz...super przepis.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Pachnie cynamonem a ja uwielbiam jego zapach...

      Usuń
  6. Mniam pychotka :) spróbuję,jak wrócę do domu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie takie lekkie ciasta, z dużą ilością owoców...

      Usuń