sobota, 18 czerwca 2011

Czerwcowe klimaty....

Czerwiec to piękny miesiąc, wszędzie pełno kwiatów, ciepło, słonecznie, już prawie wakacyjnie.

Ostatnio trochę popracowałam / co nieco pobieliłam /.


...stara lampka i zegarek dostały nową szatę....


...znalazły już miejsce w moim pokoju...


...koszyk wiklinowy i nowe kwiatki, oczywiście białe, bo w tym roku na biało...


...kolejna klateczka do mojej kolekcji...


...a wieczorem relaks i odpoczynek...


...przy kieliszku wina...


Pozdrawiam i miłego weekendu życzę.

19 komentarzy:

  1. oj jak milo na balkonie..tylko pewnie komary dokuczja, mam nadzieje, ze masz na nie jakis srodek, bo u mnie bez niego wieczor na balkonie jest masakra;-)
    pozdrawiam
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, muszę przyznać, że jakoś w tym roku z komarami spokój, aż jestem zdziwiona...i bardzo z tego powodu zadowolona bo bardzo lubie relaks na balkonie....pozdrwiam cieplutko imienniczko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie. Balkon bardzo mi się podoba.Pogoda sprzyja siedzeniu na balkonie więc życzę Ci miłego odpoczynku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak komarow tfu,tfu brak..mam duzo kwitnacych kwiatow tez odstrasza..nie wiem jak u was ,ale na Podlasiu dość sucho to komarom nie słuzy..Klateczki śliczne,..mam jedną od Pauli :) też..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mona-jest sucho, bo dawno nie padało więc komary nie atakują ale są jakieś baaardzo duże, te nie gryzą więc....czy u Ciebie też takie są?..pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę....

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie,romantycznie!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No widze, ze u Ciebie tez bialy kroluje.A na balkoniku to tylko zasiasc i sie relaksowac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie moje klimaty:)))lubię takie chwile:)wieczór,balkon,kwiaty,świece,wino i pogaduchy:))))to jest moje proste spokojne życie:)))...

    OdpowiedzUsuń
  9. tak są i duze czasami i latające żuczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać że biały opanował Twój dom.Ja też lubię klatki ale mam tylko jedną za to z kanarkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lampa wygląda rewelacyjnie! Dużo sprzyjających relaksowi letnich wieczorków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę, ten balkon mnie powalił na łopatki! Marzę o czymś takim, ale na razie mogę TYLKO pomarzyć właśnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. super klimacik - Ty to potrafisz :-)- świetne klatki !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Balkon jest piękny, ta biel taka niewinna i romantyczna. A komarów faktycznie mało. Mieszkam blisko rzeki i bywały lata, ze atakowały ostro.
    Ale w tym roku jakoś nie widać też zbyt wielu chrabąszczy, raptem jakiś jeden mi mignął.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojojoj chętnie wprosiłabym się do Ciebie na tak uroczy balkonik na lampkę winka

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Mili-zapraszam....
    Eellixa-dziękuje, a co do komarów, to niech tak zostanie, pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki cudny klimacik stworzyłaś. Z rozkoszą bym usiadła na kawkę i pogaduchy w takim otoczeniu i towarzystwie, przede wszystkim.
    Piękne klatki-marzy mi się taka ale jakoś nie mam szczęścia i nie spotkałam na swej drodze.
    Buziole i dziękuję za odwidzinki
    Kajka z http://mojemarzeniaija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale to wszystko slicznie wyglada-swietny efekt koncowy!

    OdpowiedzUsuń