wtorek, 15 stycznia 2013

W Nowym Roku...

Witam Was w Nowym Roku.
Zawitała zima, rozpoczynają się zimowe ferie /u mnie dopiero w lutym/.
Prawdziwy raj dla dzieci.
Dla mnie "nie", próbuje jakoś dotrwać do wiosny.
Po Świętach i Sylwestrze trochę odpoczywać, mały zastój we wszystkich pracach.
Na dodatek "złośliwość przedmiotów martwych", mam kłopoty ze sprzętem, dziś mi się udało ale będzie konieczna naprawa.
Jedyna przyjemność to urodziny mojego młodszego.

Zabawom i wygłupom nie było końca.


 Pozdrawiam zimowo i...  


...byle do wiosny...


Na poprawę humoru, kto może, ja zgodnie z noworocznym postanowieniem unikam.
Kawą nie pogardzę, "mała czarna" zawsze stawia mnie na nogi.

20 komentarzy:

  1. Bartek wygląda jak najprawdziwszy, radosny pirat! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze dla Bartusia:-) Kawa- mniam mniam, kusisz Basiu! Zdjecie z golebiami cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gołabki biedne ale dadzą radę, dziękuję w imieniu Bartusia, kawa to moja słabość ale ciśnienie nie za wysokoe to stawia mnie nogi...

      Usuń
  3. Fajne takie imprezki.Kawka i ciacho mniam!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Na takie smakowitości to bym się skusiła. A kawka pachnie aż u mnie. Impreza widać była udana - serdeczne życzenia dla Bartusia. A wiosna przyjdzie wkrótce, ani się Basiu nie obejrzysz. Czas leci bardzo szybko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać, dziękuje za życzenia w imieniu Bartusia, kawę uwielbiam, to taka moja słabość....

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Bartka! U Ciebie Basiu jak zwykle cudownie.Ja też już tęsknię za wiosną, za słońcem przede wszystkim. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słoneczko działa cuda, dziękuje w imieniu Bartusia....

      Usuń
  6. Super ten Twoj Pirat a ta blondyna to chyba synowa..piekna dziewczyna-tylko golabki musza marznac,,dzieki za kawusie , a te ciacha kusza,,mniammmmm..Macham do Ciebie, Basiu i czekamy na wiosne.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta blondynka to córka Ala, pirat to starszy a jubilat dostojny to ten do góry nogami....

      Usuń
  7. No to mieliście fajną imprę:)))nawet do góry nogami:))))hihi:))pozdrawiam Cię serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Bożenko, było super, 6 lat i dwa dni obchodów, dzień wcześniej były dzieci, to się dopiero działo...

      Usuń
  8. Takie imprezy zawsze są wesołe:)))ja też czekam na wiosnę,zima nie jest dla mnie:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dla mnie też nie, już jestem nią zmęczona a dopiero się zaczęła...

      Usuń
  9. ja na poprawę humoru mam w styczniu swoje urodziny, ale to już nie taka przyjemność jak imprezy najmłodszych :) istne szaleństwo :) pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj! Magda, to dopiero przyjemność, życzenia, prezenty....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile radosci i ile pyszności! a zdjęcie gołębi - sam artyzm! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj! piękne pirackie przyjęcie:)smakowite:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:) poszłam w Twoje ślady i założyłam bloga! zapraszam Cię w wolnej chwili do mojego ogrodu:))

    OdpowiedzUsuń