niedziela, 9 grudnia 2012

Coraz bliżej Święta...

Odliczamy dni do Świąt.
Jeszcze dwa tygodnie.
Przygotowania u mnie rozpoczęte choć szaleństw nie będzie.
Tydzień Barbórkowo-Mikołajkowy za mną.


Gwiazda Betlejemska obowiązkowa.


Wieniec Adwentowy /pierwszy tydzień/.


Teraz zmienił lokalizację i jest na stoliku.  


Ten tydzień będzie dla mnie, jak i dla wielu z Was, bardzo pracowity.
Nie przepracowuje się bo Święta to nie tylko porządki ale czas dla rodziny w miłej atmosferze.
Oby tych sił nam wystarczyło.

Miłego tygodnia Wam życzę!

25 komentarzy:

  1. lubię ten czas przedświątecznego czekania

    OdpowiedzUsuń
  2. Do świąt zawsze staram się podchodzić z wielkim spokojem, nie ma szybkich, nerwowych zakupów, nie ma sprzątania na siłę... wszystko z wielkim luzem no i bardzo rodzinnie;) Slicznie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje:) Tobie również miłego tygodnia, pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. spoznione, ale szczere zyczenia imieninowe Imienniczko:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne dekoracje, u Ciebie już panuje świąteczna atmosfera :)
    Ja za kilka dni wylatuję do Irlandii. Święta Bożego Narodzenia w tym roku spędzam razem z moimi dziećmi i wnukami, które tam mieszkają.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę również udanego i spokojnego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie świetne świętowanie, ja mam moich 10 min drogi piechotą, nawet samochodu odpalać nie warto...pozdrawiam również cieplutko, bo nieźle mrozi...

      Usuń
  6. Ależ u Ciebie już pięknie i nastrojowo. Co do Świąt masz rację - nie samą rybą człowiek żyje! Życzę Ci udanego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego trzeba na spokojnie, żeby chciało się świętować...

      Usuń
  7. I ja lubię czekać na święta :) u nas też jest i wieniec adwentowy i kalendarze :) codziennie czytam dzieciom inną świąteczną bajkę, bo sama to lubię :) i też sobie obiecałam nie przepracowywać się, chciałabym w święta odpocząć, bo jakaś zmęczona jestem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Dominika, trzeba się cieszyć świętami a cieszyć się możemy jak nie jesteśmy padnięte więc może jedno ciasto mniej, jedno mięsko mniej i tak będzie tak dużo, że nie da się tego przejeść i nie trzeba robić właśnie na święta "testu białej rękawiczki" ha!ha!....

      Usuń
  8. Pieknie i adwentowo..juz dwie swiece sie pala..dominuje u Ciebie biel i czerwien, nawet Rafaello dopasowalo sie do Twoich kolorow.Dzieki za kawusie.Rafaello zostawiam dla Fotografa, ktory przepienie uwiecznil poinsecje na pierwszym zdjeciu.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czas przygotowań świątecznych, już piekę ciasteczka i oprawiłam karpie.... ach ten piękny magiczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie u Ciebie i bardzo nastrojowo:)))ja też spokojnie czekam na święta:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wieniec z takimi świecami wygląda rewelacyjnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A u mnie dziś na odwrót, tak bardziej jak u Ciebie, jeśli o temat chodzi. Spódnica z czarnego weluru skrócona, inna przymierzona, czy aby nie za ciasna [nie!], góry do wyboru na wieszaczkach. Uwielbiam mieć przed godziną zero wszystko przygotowane. Bo u nas w dniu Wigilii obowiązuje elegancja. A poza tym przygotowania trwają, oczywiście.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń