sobota, 17 marca 2012

Na powitanie wiosny....

Piękny dzisiaj dzień.
Powoli przyroda budzi się do życia /i ja też/.
W słońcu wszystko wygląda ładniej.
Pełna optymizmu i ja wprowadziłam do domu trochę wiosny.







Bułeczki z szarlotką:
-1 op.ciasta francuskiego
-słoiczek szarlotki własnej roboty albo zesmażone jabłka
Ciasto francuskie pokroić na kwadraty ok.5x5 cm.
Nałożyć szarlotkę i połączyć dwa przeciwległe końce /tak jak widać na zdjęciu/.
Posmarować pędzelkiem roztrzepanym jajkiem to ładnie się zarumienią.
Wstawić do nagrzanego piekarnika na ok.20 min./200 st./
Pyszne na gorąco i na zimno.



Miłego weekendu Wam życzę!

15 komentarzy:

  1. Rzeczywiście dzień dzisiaj fantastycznie ciepły i słoneczny;-)
    Aż chce się działać.
    Ja myję okna;-)
    Twoja domowa wiosna przeurocza (hm...i smaczna;-)
    Pozdrawiam wiosennie i bardzo słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Florentyna-ja też dzisiaj wprowadzam wiosenne porządki, pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ,ciepło ,oby to już była wiosna!Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje ze juz coraz czesciej pogoda bedzie nas rozpieszczac tak jak dzisiaj:) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I wiosenne i swatecznie u Ciebie, Basiu.Widze ze mieszkanko wychuchalas, wycacalas, kwiatunie slicznie kwitna, wieniec juz z palemkami czeka ,jajeczka tez..oby do swiat.Kawusia neci , slodycze..ach,nic nie mowie, ale chetnie sie czestuje i zycze Ci milego weekendu.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie u Ciebie,ja też wiosenkę zachęcam jak tylko mogę. Pozdrawiam i słonecznej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne dekoracje, radosne i słodkie.
    Cieplutkiej wiosny życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech-----------dzisiaj----słoneczko i dużo radości-
    na Twoim profilu-------z humorem zagości---
    życzę miłego---cudownego-popołudnia--

    ******POZDRAWIAM*******
    ****SERDECZNIE*** Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. Te białe prymulki są śliczne, w moich okolicach są tylko w odcieniach czerwieni i nie kupiłam. U ciebie świeżutko, wiosennie. Ja całą sobotę i niedzielę spędziłam w ogrodzie. Było tak pięknie, że szkoda siedzieć w domu. Pozdrawiam zajrzę za tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  10. Basia w swoim żywiole:))kawusia,ciasteczka i kwiaty:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wyjątkowo chyba wszyscy bardzo czekalismy tej wiosny..te Twoje Anioły są cudne :) Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu, stworzyłaś bardzo ładne dekoracje. Zawsze podziwiam Twoje wyczucie smaku. Dekoracje są jak zwykle eleganckie,delikatne i wszystkiego jest tyle ile trzeba, nie za dużo i nie za mało.
    No i oczywiście słodycze i kawka na deserek. Dziękuję:) Pyszności!!! Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. dzisiaj u mnie mało słonecznie, ale jutro może będzie lepiej. uwielbiam wiosnę - dni są coraz dłuższe, promienie słońca nieśmiało wpadają przez okna :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie jak zawsze Basiu pięknie. U mnie dziś chłodno i słonko gdzieś się schowało. Ale mam nadzieję, że wiosna już niedługo zagości na dobre;)

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu, widzę, ze kochasz biel...jak ja...:)
    Pięknie tu u Ciebie, czasem zaglądam, ale to czasem zamieniam od dziś na codziennie!

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń