czwartek, 23 lutego 2012

W oczekiwaniu na wiosnę...

Do końca zimy jeszcze trochę czasu pozostało ale ja już bardzo tęsknię za wiosną.
Ostatnio mało się tu pojawiam bo nic ciekawego się nie dzieje.
Postanowiłam jednak przerwać tę nudę i coś zmienić.
Dziś chcę Wam pokazać nowy mebelek, którego jestem szczęśliwą posiadaczką.





Suszki zamknięte w pięknym opakowaniu to prezent od córki.
Ptaszki przypominają mi o wiośnie.


  
Na ostatnim zdjęciu pokazałam jak wyglądał mój kącik przed zmianami /kwiatek się zmarnował, a barek zastąpił nowy mebelek/.

Byle do wiosny - pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. ◄►DZIEŃ ◄► DOBRY ◄►
    ●═══════◄►═══════●

    Drogi przyjacielu
    witam Cię serdecznie.
    Przesyłam Ci uśmiech,
    uśmiechnij się koniecznie.
    Uśmiech rozwesela
    i zaraża ludzi.
    A wtedy w każdym z nas
    chęć do życia się budzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatka- o tak, masz rację, ja często się śmieje choć nie zawsze mi do śmiechu....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Udal Ci sie Basiu ten mebelek , ktory mi na jakas komodke wyglada , chociaz ten barek przed zmianami mi sie rowniez podoba.Fajne ozdoby na nim umiescilas,patera z aniolkiem i te ptaszorki sa swietne..calasc ladnie zaaranzowana i widze ze wiosna sie powoli do Ciebie wdziera dajac piekne swiatlo sloneczne..pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja też czekam już na wiosnę. Mam nadzieję, że szybko się pojawi. Na razie topniejący śnieg i wielkie kałuże nie budzą mojego entuzjazmu, ale niech tylko słoneczko wyjdzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwoscia wyczekuje juz Wiosny,mam nadzieje ze szybko przyjdzie i katar ktory caly czas jest ze mna zniknie...
    Piekny nowy nabytek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mebelek:))oj ja też już wypatruję wiosny,a u nas tak ślisko,bo pada deszcz a jeszcze leżał śnieg:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mebelek śliczny uwielbiam takie rzeczy, też czekam na wiosenkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wiosną za pachniało:))mi tez brakuje słonca i energii..gratuluje nowego mebelka ,zawsze to jakaś odmiana ,gdy za oknem szaro...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wszystkie komentarze, może jakoś przetrwamy do wiosny, u mnie drugi dzień pada ....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też czekam na wiosnę Basiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oby do wiosny już niedługo

    OdpowiedzUsuń
  12. Już się zbliża pomału a mebelek ma dużo uroku. :) Pozdrawiam Basiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już marzec dni coraz dłuższe więc czekajmy. Ja też wiosną lubię zmiany w domu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyszłam dziś Ci podziękować,
    ciepłych słów nie pożałować!
    Zostawiam też serduszko
    i powiem Ci coś na uszko...
    Myślą, mową, czynem, gestem
    dzisiaj z Tobą jestem.
    Za Twą pamięć, miłe słowa
    zawsze w sercu Cię zachowam.

    OdpowiedzUsuń