piątek, 11 listopada 2011

Jesiennie....

Dni robią się coraz krótsze, przed nami długie wieczory...
Jeszcze słonecznie ale od dwóch dni chłodniej i tylko 5 stopni...
Czas na cieplejszą odzież, na czapki, szaliki i rękawiczki... 
Nie rezygnujmy jednak ze spacerów...


Dzisiaj Święto i  więcej wolnego czasu więc wybrałam się na mały spacer po moim mieście...


Warto było...


...choć już widać tę brzydszą jesień... 




" Jak nie kocha jesieni, smutnej, zatroskanej,
Pełnej tęsknoty za tym, co już nie powróci"...
Tadeusz Wywrocki


POZDRAWIAM I MIŁEGO WEEKENDU!



19 komentarzy:

  1. Pomimo, że już jest jesień "brązowa", ciemniejsza i na pewno brzydsza, jeszcze słoneczko widoczne na Twoich fotkach próbuje pokazać jej zacne strony... dopóki biały puch nie skropi wszystkiego co napotka na swej drodze, słusznym jest by "napychać" płuca świeżym powietrzem, na pewno już chłodniejszym, ale tak dobrze robiącym naszemu organizmowi!

    OdpowiedzUsuń
  2. pogoda ładna,słoneczna no niestety już zimno oby nie było mrozu wielkiego

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne zdjecia, ale nie widze przechodniow,, chyba tylko Ty wybralas sie na spacer, a reszta..przed telewizorem?
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Twoim parapecie, Basiu , coraz glebsza jesien..sliczne zdjecia zrobilas,udalo Ci sie uchwycic spokoj i cisze ...zadnych ludzi ani aut, zadnych zablakanych zwierzat..taki samotny park,,,Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tez tak pięknie i słonecznie..super :) Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i jesień już brzydsza, ale i słoneczko na zdjęciach i uśmiech na twarzy dostrzegłam...Pozdrawiam ze słonecznego dzisiaj Gdańska (zajrzyj obejrzeć zdjęcia z naszej parady!)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie dzis slonko ... oby jak najwiecej.
    Tobie Basienko rowniez milego weekendu zycze !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze,że nadal dużo słonka, mimo,że już zimno. rano u nas było - 5 stopni.
    Basiu wszystkiego dobrego na dziś :) Spełnienia marzeń :) Wiosny w sercu przez okrągły rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas nadal słonecznie tylko bardzo zimno:))tak,że spaceruję...ale po blogach:)))pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Tobie samych radosnych chwil ,
    dobrego humorku ,słoneczka i uśmiechu
    Mnóstwo powodów do radości i
    czasu na wypoczynek...
    CUDOWNEGO I SŁONECZNEGO WEEKENDU!
    GORĄCO POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  11. Głębia czerni otula swym chłodem,
    Przeplata rześkość tajemną mocą,
    Zbliża się szybko swym lekkim chodem,
    By zmrużyć twe powieki nocą.
    Pogłaszcze po głowie, napełni nadzieją,
    zapomnisz czym były dnia problemy,
    Gdy dnia promienie słońca nie grzeją,
    Księżyc pocieszy, gdy w trans snu zapadniemy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie u Ciebie. :) Mam jeszcze jedną siostrę ale dalej. Obie dbają o mnie z wielkim sercem. :) Mamy te same słabości jak widzę. Jak siostry. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia i taka piękna jesień na Twoim balkonie. Oby jeszcze długo trwała. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za wszystkie komentarze, niestety ale ta piękna jesień chyba się już kończy....byle do wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i piękne dekoracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie jak zwykle pięknie Basiu. :)Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj zapomniałam że już to samo napisałam. ;D Sklerotyczka ze mnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafiam na ten blog poprzez Twoj blog o modzie, i bardzo bardzo mi sie spodobalo zarowno tutaj jak i tam.
    Mam zamiar byc tu czestym gosciem!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne jesienne zdjecia,pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń