sobota, 27 lipca 2013

Letni balkon i 3 urodziny bloga...

Wczoraj 26 lipca, mój blog skończył 3 lata.
Przez te trzy lata poznałam tu wiele wspaniałych osób.
Dziękuje Wam drogie blogowe koleżanki że jesteście.
Dziękuje wszystkim, którzy mnie odwiedzają, choć ostatnio mało tu jestem.
Długa nieobecność nie ma usprawiedliwienia.
Złożyło się na nią brak czasu i moje większe zaangażowanie na drugim blogu.
Postaram się częściej tu bywać i Was odwiedzać, bo sprawia mi to wiele przyjemności.

A teraz trochę mojego letniego balkonu.
Rano /jak tylko czas pozwoli/ można nacieszyć się słonkiem.
Drewniany stołek pomalowany na biało, składany dla mojego M.
To ponoć kwiatki odstraszające komary i muchy.

Z drugiej strony, wyjście z pokoju.
Fuksja coś mi słabo kwitnie za to surfinie i petunie mam piękne.
Popołudniowa kawa po upalnym dniu.
Pozdrawiam i miłego weekendu Wam życzę.

36 komentarzy:

  1. Gratulacje z okazji trzech latek.
    Pięknie u Ciebie, aż chciałoby się przysiąść na kawę.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia i zapraszam na wirtualną kawkę...pozdrawiam...

      Usuń
    2. Zaproszenie przyjęte.
      Załączam pozdrowienia z nad Dunajca.)

      Usuń
    3. Dziękuje Ci bardzo za pozdrowienia...będę odwiedzać...

      Usuń
  2. Gratulacje :)
    A balkonik malutki ale za to jaki piekny i kwiecisty !
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, malutki ale i tak cieszy, pozdrawiam i również buziaki posyłam...

      Usuń
  3. Gratuluję 3 latek;) a balkonik jak zawsze bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia i miłej niedzieli Ci życzę....

      Usuń
  4. Gratuluję rocznicy i dalszego blogowania życzę:))))Twój balkon jest śliczny:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Reniu, że Ci się podoba, dziękuje za życzenia, ten blog oststnio zaniedbany, bo czasu mało...pozdrawiam i miłej niedzieli, trzeba przeżyć jakoś ten upał...buziaki...

      Usuń
  5. Basiu gratuluję i życzę dalszego miłego blogowania. :) Balkon jest śliczny, zazdroszczę. :) U mnie w bloku na parterach nie ma balkonów. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są na parterach a mój tak wysoko, jak na 1 piętrze, dziękuje Ci za życzenia, na ten blog już mi ostatnio czasu brakuje...

      Usuń
  6. Jak ten czas leci:)gratulacje Basiu:)))masz piękny balkon:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Bożenko, jak ten czas leci a balkonik swój uwielbiam...pozdrawiam i miłego tygodnia Ci życzę...

      Usuń
  7. To ma pewno miło spędzony blogowy czas...Wszystkiego dobrego na Urodzinki:):)
    Ładnie tu :):):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za życzenia, tak, czas miło spędzony...pozdrawiam...

      Usuń
  8. Nie wyobrażam sobie blogosfery bez ciebie Basiu :)
    Kolejnych jubileuszy i tak wspaniałych pomysłów życzę !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu, mam nadzieje, że uda się jeszcze długo blogować...pozdrawiam...

      Usuń
  9. Pięknie masz urządzony ten balkon! *.*
    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podoba, dziękuje za życzenia...pozdrawiam i miłego popołudnia życzę...

      Usuń
  10. Piękne fotki - a balkon rerelacyjny,Tylko odpoczywać i odpoczywać.Kolory Grecji w tle .... super Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolory Grecji, zakochałam się w tych kolorach, miło mi, że Ci się podoba...pozdrawiam...

      Usuń
  11. Gratuluję Basiu trzeciej rocznicy bloga. Twój balkon wyglada zachwycająco, miło tu wypić kawkę i odpocząć po dniu pracy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo miło, dużo zieleni i drzewa zastawiają, po południu jest tu przyjemnie...dziekuje Ci za życzenia i pozdrawiam...

      Usuń
  12. Basiu, bardzo lubię zaglądać na Twój balkon. Tu jest tak klimatycznie i romantycznie. Stworzyłaś piękne miejsce do wypoczynku. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Aniu dziękuje, miło mi, że Ci się podoba, tak, odpoczywam na nim i bardzo to lubię....pozdrawiam i miłego tygodnia życzę...

      Usuń
  13. Obie zaniedbujemy drugi blog. Ten Twoj balkon jest jak z bajki. Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja bym chciała mieć taki balkonik z takim ślicznym wystrojem :((

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, bardzo pięknie tam u Ciebie:) Stylowo i wszystko wygląda na przemyślane. Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Malutki a jakże uroczo urządzony balkonik w następnym roku robię porządki u siebie :) Uwielbiam tę nutę romantyzmu bijącą z kwiatów:):):)

    Pozdrawiam
    www.ester-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. WitajPani to ja z blogu Codzienne życie Agaty wróciłam do was na trochę bo tęsknię mocno.Pozdrawiam Ja pamiętam was nie wiem czy mnie pamiętaPani ale ja tak.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje trzech lat na blogu, a balkon jest zachwycający! Przepiękny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu, Twoj balkon wyglada, jak wyciety z zurnala. Biel potrafi byc bardzo ciepla i to udowodnilas nam ubierajac w nia nie tylko siebie :) Nieco spozniona skladam urodzinowe zyczenia Twojemu bialemu blogowemu kacikowi, pelnemu romantycznego uroku. Sercem dziekuje Ci za wizyte i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny balkon :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super blog! zostaję tu na dłużej!
    piękna aranżacja balkonowa

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, to wygląda naprawdę pięknie! Ja chciałabym mieć ładny balkon i ostatnio zaczęłam szukać różnych ciekawych pomysłów. Postanowiłam, że kupię sobie markizy balkonowe, chociaż nie widziałam takich u nikogo ze znajomych. Myślisz, że to dobry pomysł? Mogłabyś zrobić jakiś wpis specjalnie o markizach?

    OdpowiedzUsuń