wtorek, 31 stycznia 2012

W Nowym Roku...

Witajcie w Nowym Roku.
Tak się jakoś składa, że rok nie zaczął się dla mnie zbyt szczęśliwie, trochę mało czasu i nic ciekawego się nie dzieje. Na dodatek bardzo zimno bo chyba zima sobie o nas przypomniała.
Pierwszy tydzień ferii zimowych upływa dość spokojnie, dzieciaki na wyjeździe w górach, ja trochę próbuje się zrelaksować a relaksują mnie  drobiazgi takie jak ten oto komplet.


Ostatnio podobało mi się wszystko co białe ale ten komplet mnie zauroczył i dlatego go mam...



Na poprawę humoru ....



... żeby przetrwać mrozy...


...i spalić kalorie na spacerze ...


Pozdrawiam cieplutko....


17 komentarzy:

  1. Śliczny komplet, a dzbanek ma fajny kształt, taki lubię.
    Podkradam jedno francuskie ciastko i lecę na kawkę.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplecik bardzo ladny:) mmmm ale narobilas mi smaka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biała porcelana z grantowym wzorem to jest to co najbardziej lubię..u Ciebie zimno..a u mnie baardzo zimno..ale jest słonce na pociechę ..:)) Pozdrawiam i dziekuje za wizytę..:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik Basiu śliczny. A przygotowane przez Ciebie smakołyki wyglądają baaaardzo apetycznie. U mnie w Warszawie tez zimno i co dzień się zastanawiam czy samochód odpali. Póki co jest OK. Pozdrawiam cieplutko. Ania:>

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik sliczny wyszukalas i ladnie sie prezentuje z biela.A juz te rogaliki i kawusia,,miodzio.Jak wroce z pracy to sobie taka wlasnie kawke zrobie .U mnie tez zimno i bez sniegu a w niedziele przyjada moje wnusie z Polski na ferie i bedzie zaliczanie kolejnych lodowisk i jazdy na lyzwach ..jak ja kocham takie sytuacje..czuje sie wowczas taka potrzebna..hihihi.Pozdrawiam Basiu milo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta biel z niebieskościami;-)
    A smakowitości zachęcają do podziałania w kuchni.
    Pozdrawiam i życzę najlepszości w tym nowym roku;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. No kto ma labę ten ma:))))))))))))u nas było dziś -18:)))i dziś pierwszy raz zamarzłam czekając na autobus:)))pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam biało- niebieską porcelanę, zima trzyma dość solidnie, takie pyszności na pewno poprawiają humor. Pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplecik uroczy, ciasteczka smakowite, ale za spacerek to ja dziękuję. Zimno tak straszliwie a ja ciepłolubna jestem :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie komplety. :) Ciasteczka z chęcią bym zjadła. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne i smakowite wszystko,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba ten motyw kwiatowy na porcelanie, a o słodkościach nic nie powiem bo przez tą zimnicę jestem cały czas głodna i niebawem będę wyglądać jak miś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Ci radosnego i miłego dnia........ Pozdrawiam ciepło ...

    ... promieniami zimowego słońca .

    OdpowiedzUsuń
  15. •.,(¯`•♥•´¯)DZIEŃ

    _____ `•.,(¯`•♥•´¯)DOBRY
    ¨`*• .¸♥¸.•*¸♥¸.•*´¨)

    ...Zimowe pozdrowienia dziś do
    Ciebie przynoszę.....
    ...zasypane śniegiem w którym
    odbija się błękit nieba.....
    ...zasypane śniegiem na którym
    słonce gra swoimi promieniami....
    ...jak na srebrzystych organach
    a w każdym z iskrzących się....
    ...płatków,jest mój uśmiech
    z życzeniami dla Ciebie.....

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknego, radosnego Walentynkowego dnia życzę Ci.. oby zawsze nosić w swoich sercach radość i miłość

    OdpowiedzUsuń